انتخاب رشته ریاضی
نوشته شده توسط : دانتل

انتخاب رشته کنکور ریاضی ۱۴۰۳ در مرداد ماه پس از اعلام نتایج انجام می گیرد. متقاضیانی که در جلسه آزمون حضور داشته اند، می توانند با دریافت کارنامه اولیه خود اقدام به انتخاب‌رشته نمایند. داوطلبان می توانند حداکثر 150 کدرشته محل از رشته‌های ارائه شده در دوره های روزانه، نوبت دوم، غیرانتفاعی، پیام نور و پردیس خودگردان را در فرم انتخاب‌رشته درج نمایند. در ادامه همراه باشید تا با تمامی نحوه و نکات اولیت بندی کدرشته محل‌های انتخاب رشته ریاضی 1403 آشنا شویم.

 

منبع: انتخاب رشته ریاضی

 

انتخاب رشته کنکور ریاضی ۱۴۰۳

داوطلبانی کنکور های سال جاری یا سال گذشته (به شرط انتخاب رشته نکردن در سال ۱۴۰۲) که در جلسه آزمون حضور داشته اند، پس از گذشت یک بازه زمانی یک ماهه از برگزاری کنکور تیر ماه، نتایج اولیه در قالب یک کارنامه حاوی رتبه و تراز دریافت می کنند. پس از دریافت در صورت مجاز بودن می توانند در دوره های مختلف انتخاب رشته کنکور ریاضی ۱۴۰۳ را انجام نمایند.

زمان انتخاب رشته ریاضی ۱۴۰۳ در اواخر مرداد ماه می باشد.

متقاضیان مجاز به انتخاب رشته کنکور ریاضی 1403 می توانند در زمان اعلام شده از طریق سایت سازمان سنجش، دفترچه راهنما را دریافت نمایند و بر اساس الویت کدرشته محل های مورد علاقه خود را استخراج کنند. در این مرحله باید تمامی کدرشته محل‌های مربوط به دوره های روزانه، نوبت دوم، غیرانتفاعی، پیام نور و پردیس خودگردان را در فرم انتخاب‌رشته وارد نمایند. 





:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 شهريور 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: